середа, 4 березня 2020 р.

Панельна дискусія «Комп’ютерні технології як засіб розвитку творчої особистості»


Наша сьогоднішня педагогічна рада буде проходити у вигляді панельної дискусії. Експертна панельна дискусія – це обговорення якого-небудь питання перед аудиторією за участю ряду експертів у певній галузі.  Тож дозвольте представити наших сьогоднішніх експертів_______________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
На виступ кожному експерту надамо до 3 хвилин по кожному питанню. Колеги в залі отримали папірці різного кольору: під час виступу або обговорення питання Ви голосуєте: підтримуєте (зелена картка) Ви позицію експерта чи ні (червона) (можливо 50/50- жовта).І Ви матимете можливість висловити власну думку по даному питанню.
Слайд1 Панельна дискусія
 «Комп’ютерні технології як засіб розвитку творчої особистості»
Інноваційні технології швидко увійшли в усі галузі нашого життя. В зв'язку з цим виникає нагальна потреба використання комп'ютерної техніки під час вивчення багатьох дисциплін шкільного курсу. Адже щоденно змінюється екологічна ситуація в світі,  законодавство, природа, погода. Інформація, подана в підручнику, перетворюється в застарілу ще під час видання підручника. Вивчення окремих дисциплін чи окремих тем з використанням інноваційних технологій, комп'ютерної техніки та найсвіжішої інформації, взятої з мережі Internet, - один із способів оптимізації та урізноманітнення навчально-виховального процесу.
Втілення інноваційних технологій в навчання передбачає досягнення мети високоякісної освіти, тобто освіти конкурентноздатної, спроможної забезпечити кожній людині умови для самостійного досягнення тієї чи іншої цілі, творчого самоутвердження у різних соціальних сферах. Однак інноваційність як дидактичний засіб чи система має при цьому втілитися  у навчальні предмети. Саме тут і відкриваються можливості для творчого самовираження кожного вчителя, адже підбираючи прийоми ІКТ для своїх уроків, він враховує особливості свого навчального предмету, конкретного класу та учнів, їх вікові та психологічні особливості, рівень підготовки, зрештою, і власні нахили, уподобання, здібності. Із усього розмаїття засобів ІКТ він вибирає ті, які найбільше йому подобаються і підходять.
 Ідея втілення інформаційно - комунікаційних технологій у навчання стала останнім часом предметом інтенсивних теоретичних та практичних досліджень.
І перше питання до наших експертів :
Слайд 2 Чи можуть комп’ютерні технології розвинути творчу особистість?
Виступи експертів__________________________________________________
Слайд 3   В Інтернеті все на відстані витягнутої руки. Треба тільки знати, як витягнути руку. 
Слайд 4  Інтернет – це всього лише інтрумент. Все залежить від того, хто і в яких цілях його використовує.
Слайд 5 _ QR – код
Слайд 6       Найвище завдання будь - якої творчості - знайти незвичайне у звичайному і звичайне у фантастичному. Дідро.
 Слайд 7   Чи може спілкування в інтернеті (соціальних мережах)
викликати щастя?
Виступи експертів__________________________________________
Слайд 8 Парадокс Інтернету: він з’єднує людей, що знаходяться далеко, але роз’єднує з тими, хто знаходиться поруч.
Слайд 9 Цікаві факти про соціальні мережі:
-         Кількість пошукових запитань в Google перевищила 1 мільярд на день
-         Кожну секунду 8 людей на планеті стають частиною будь-якої з існуючих соціальних мереж
-         66% користувачів соціальних мереж використовують мобільні пристрої  для спілкування в соцмережах.
Слайд 10   Питання до наших експертів : «Світ інтернету: чи безпечний за реальний?»
Виступи експертів_____________________________
Слайд 11 На сьогоднішній день 90% підлітків і молодих людей користуються інтернетом ( у школі і вдома ). При цьому у 60%  дітей та підлітків спілкуються у чатах  щодня. Половина дітей проводить в інтернеті 1-3 години щодня . Кожна десята дитина проводить в мережі 5-10 годин щодня. Кожна восьма дитина «живе» в інтернеті.
Слайд 12-13  Ознаки Інтернет-залежності:

Психологи склали список, за яким можна визначити ознаки Інтернет-залежності у дитини:

1. Дитина користується Інтернетом як засобом від стресу.
2. Він або вона часто втрачає рахунок часу, поки знаходиться в мережі.
3. Дитина з легкістю жертвує сном заради можливості провести більше часу он-лайн.
4. Дитина, як правило, віддає перевагу витрачати власний час на Інтернет, ніж на сім'ю або друзів.
5. Дитина бреше друзям або членам сім'ї, коли мова заходить про кількість часу, проведеного  в мережі Інтернет.
6. Дитина яро протестує або стає дратівливою, коли їй не дозволяють підключатися до мережі.
7. Дитина перевіряє по кілька разів за день свою електронну пошту.
8. Він або вона помітно втратив (втратила) інтерес до улюблених раніше занять, які сприймав (сприймала)  як приємне проведення часу до того, як отримав (отримала) доступ до Інтернету.
9. Нерідко він або вона нехтують досягненнями, освітою, або відносинами через Інтернет.
10. Дитина зав'язує відносини з людьми, яких зустрічає в онлайн.
11. Дитина ігнорує часові обмеження, встановлені вами на користування Інтернетом.
12. Він або вона часто їсть, сидячи за комп'ютером.
13. Після тривалого невикористання мережі Інтернет у дитини можна спостерігати симптоми ломки, зокрема:
a) - занепокоєння;
b) - невгамовність;
c) - тремтіння рук.
14. Дитина думає про Інтернет постійно.
15. Дитина перестає бачити відмінності між віртуальним і реальним світом.
Слайд 14   питання 4    «О! Wi Fi! Або чим зайняти себе на перервах»
Відповіді експертів____________________________________________
Слайд 15     QR – код
Слайд 16    Секрет успіху не полягає  в тому, щоб не робити помилок. Помилки робити можна.
Головне не робити одну й ту ж два рази.

Бернард Шоу.
Слайд 17
Притча
Якось увечері зібралися разом музичні інструменти: скрипка, саксофон, труба, сопілка й контрабас. І виникла між ними суперечка — хто краще за всіх грає. Кожний інструмент почав виводити свою мелодію, показувати свою майстерність. Але виходила не музика, а жахливі звуки. І чим більше старався кожен із них, тим незрозумілішою й потворнішою виходила мелодія. Але з’явилася людина й одним помахом руки зупинила ці звуки, сказавши: «Друзі, мелодія — це одне ціле. Нехай кожний прислухається до іншого, й ви побачите, що вийде.» Людина знову змахнула рукою, і спочатку несміливо, а потім усе краще залунала мелодія, в якій було чути смуток скрипки, ліричність саксофона, оптимізм труби, ніжність сопілки і величність контрабаса.
Інструменти грали, із замилуванням стежили за чарівними помахами рук людини. А мелодія все звучала і звучала, поєднуючи виконавців і слухачів у єдине ціле. Як важливо, щоб оркестром хтось диригував. Досягнення гармонії можливе лише тоді, коли всі об’єднані однією метою й спрямовані єдиною волею в єдиному пориві…
Такими Майстрами, шановні вчителі, є ви, а інструментами — наші учні. Ми з вами, хочемо того чи ні, є вчителями нового століття, і всі будемо працювати, щоб навчання стало радістю і задоволенням кожної дитини, щоб шкільне життя, в якому беруть участь і учні, і вчителі, досягло гармонії. І якщо вірити М. Остроградському, що хороші вчителі створюють хороших учнів, то в майбутньому, віримо, учні нашої школи стануть справжніми людьми.
Слайд 18    Дякую за увагу!.

Немає коментарів:

Дописати коментар